730 607 990  /   605 146 576 Po-Pá 8:00-17:00 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
0 Nákupní košík
Celkem 0 Kč
Obsah košíku

Jak reklamovat

Jak postupovat při reklamaci zboží

Standartní záruční doba na veškerý námi nabízený sortiment je 2 roky od zakoupení.
 
Máte-li s výrobkem jakékoliv problémy, ať už v záruční či pozáruční době, stačí jej zabalit a poslat na opravu.
Samozřejmě si uvědomujeme, že život bez funkčního stínění není úplně příjemný. Proto reklamace a opravy běžně provádíme do 14-ti dnů a méně.
 
Pro správné vyřízení reklamace je důležité dodržet následující postup:

 

1. stáhnout a vytisknout reklamační protokol nebo protokol k opravě

2. správně vyplnit protokol (důležité je číslo objednávky, popis závady a adresa) 

3.zboží s přiloženým protokolem zabalit a odeslat na naši adresu:


ŽaluzieNaMíru.cz

Polní 671/8
747 23 BOLATICE

Reklamační protokol

Pro zboží v záruce

Protokol k opravě zboží

Pro zboží po záruce

 

Proč nakupovat u nás?

Ukázky z realizací

Rychlý kontakt

ŽaluzieNamíru.CZ

Polní 671/8
747 23 BOLATICE

Potřebujete poradit?

tel.: (+420) 605 146 576
e-mail: info@zaluzienamiru.cz

Obchod ŽaluzieNaMíru.cz získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní ZLATÝ certifikát Ověřeno zákazníky.
Jsme partnerem české společnosti ISOTRA a.s., která je rovněž výhradním dodavatelem našich produktů.

Please publish modules in offcanvas position.

PROČ NAKUPOVAT U NÁS?
  • ČESKÉ VÝROBKY té nejvyšší kvality
  • DOPRAVA ZDARMA po celé ČR
  • INFORMAČNÍ SMS o stavu objednávky
  • OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY
  • NÍZKÉ CENY a férové jednání
  • Video návody na vyměření i montáž
  • Odborné technické poradenství
  • Jsme partnerem společnosti ISOTRA a.s.