Reklamace zboží
Jak postupovat při reklamaci zboží
Standartní záruční doba na veškerý námi nabízený sortiment je 2 roky od zakoupení.
Reklamace zboží v záruční době
Máte-li s výrobkem jakékoliv problémy v záruční době, stačí jej zabalit a poslat společně s vyplněným reklamačním protokolem na naši adresu.
Samozřejmě si uvědomujeme, že život bez funkčního stínění není úplně příjemný. Nejedná-li se o dobu ve špičce letní sezóny či náhlé nečekané vytížení výroby, reklamace běžně vyřídíme do 14-ti dnů i méně.
Pro správné vyřízení reklamace je důležité dodržet následující postup:
1. stáhnout a vytisknout reklamační protokol
2. správně vyplnit protokol (důležité je číslo objednávky, popis závady a adresa)
3. zboží s přiloženým reklamačním Protokolem zabalit a odeslat na naši adresu (viz níže)
Opravy zboží po záruční době
Chceme udělat maximum pro to, aby Vám naše výrobky sloužily po dlouhá léta. Vyskytne-li se na výrobku odstranitelná vada po jeho záruční době a je-li to technicky možné, zajistíme opravu výrobku a jeho plnou funkčnost. Opravy provádíme pouze u zboží zakoupeného v našem eshopu.
Postup k vyřízení opravy:
1. Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky s popisem závady a číslem objednávky
2. bude-li možné zboží opravit, domluvíme se na ceně
2. správně vyplňte protokol k opravě (důležité je číslo objednávky, popis závady a adresa)
3. zboží s přiloženým protokolem k opravě zabaltE a odešlete na naši adresu (viz níže)
Adresa pro zaslání reklamací a oprav
Polní 671/8
747 23 BOLATICE
protokoly K vytištění
Reklamační protokol
Pro zboží v záruce
Protokol k opravě zboží
Pro zboží po záruce