Reference zákazníků, kteří nakoupili u nás v e-shopu...
Přečtěte si, jak se o e-shopu ŽaluzieNaMíru.cz vyjádřili zákazníci prostřednictvím nezávislého portálu Ověřeno zákazníky (Heureka.cz).
Díky dlouhodobé spokojenosti velkého počtu ověřených zákazníků jsme získali zlaté logo Ověřeno zákazníky portálu Heureka.cz.
Děkujeme Všem zákazníkům za vyplnění dodtazníků, které obdrželi e-mailem 10 dnů po objednání zboží. Vážíme si každého názoru a děláme vše pro Vaši největší spokojenost s nákupem.
Maximální spokojenost! Skvělá a vstřícná komunikace. Rolety na střešní okna jsem objednávala už před delší dobou, ale při stěhování se mi bohužel některé součástky ztratily. Bez jakéhokoliv problému jsem mohla doobjednat potřebné příslušenství. Navíc mi byli ochotni poslat i díly, které už nebyly v nabídce, ale našly se na skladě – a to úplně zdarma. Opravdu oceňuji ochotu a zákaznický servis. Děkuji!,
![]()
snadné objednání,
![]()
Nemusím nikam chodit do obchodu stačí zaslat rozměry a firma už vše zařídí, Nemusím nikam chodit. V klidu domova si vyberu co potřebuji
![]()
Dobra komunikace.,
![]()
Obchod komunikoval jeste před koupí, nebyli jsme si jistí podle štítku, kterou velikost rolety máme vybrat. Po emailu mi obchodem bylo doporuceno, a opravdu seděla.,
![]()
V klidu domova jsem si vybrala, Nemusím jezdit nikam do obchodu Zboží mi dovezou až domů
![]()
perfektní,
![]()
Objednávala jsem už 2krát a jsem spokojená
![]()
střešní roleta vyrobená na míru a v rozměru který konkurence nedělá. Kvalita produktu, snadná instalace a spolehlivé zatemnění.,
![]()
Perfektní práce.
![]()
Spokojenost s rychlým dodáním objednaného zboží
![]()
Druhý nákup = poslední (první byl OK). Pochopím leccos, ale nemám rád lež. Obchod skrze svého pracovníka tvrdí, že peníze dostal na účet 7 dnů poté, co jsem je odeslal já ze svého účtu (přičemž banka potvrdila, že normálně odešly). Na dotaz k faktuře už žádná reakce. Tady asi bude něco špatně... Ve výsledku dodací lhůta samozřejmě úplně jiná než ta avizovaná slibovaná, na rolety stále čekám, teď už přes tři týdny, byť už jsou podle všeho na cestě (sám jsem musel posunout doručení kvůli nevhodnému termínu). Doporučení: nelžete, komunikujte.
![]()
ochotní a člověčí..... nesnáším automatické povídání to ho bude je dost
![]()
Perfektní komunikace po mailu, ochota řešit případné problémy,
![]()